Elindult az on-line regisztráció a 62. Közgazdász-vándorgyűlésre! Jelentkezni - az elmúlt évekhez hasonlóan - egy on-line jelentkezési lap pontos kitöltésével és a számlázási adatok pontos megadásával lehet augusztus 28-án, szerdán 16 óráig.
Felhívjuk előadóink figyelmét, hogy számukra külön e-mailen küldtük, illetve küldjük el az előadói regisztrációs felület elérhetőségét, így kérjük, hogy ők résztvevőként ne regisztráljanak!
Regisztrációval és szállásfoglalással kapcsolatos módosítások és egyéni kérések ügyintézése az info@regio10.hu e-mail-címen lehetséges.
A konferencia regisztrációs díjai nem emelkedtek, azok megegyeznek a 2023. évi vándorgyűlés regisztrációs díjaival.
A regisztrációs díjaink MKT-tagok számára kedvezőbbek - ám a kedvezményt csak azok az MKT-tagok vehetik igénybe, akik a 2024. évi tagdíjfizetési kötelezettségüknek már eleget tettek.
A konferencia regisztrációs díjai:
A fokozott érdeklődés miatt a vándorgyűlés gálavacsorájának szabad helyei beteltek, így a konferenciára már csak napijegyes regisztrációkat tudunk fogadni. A napijegy tartalmazza az adott napi szakmai programokon való részvételt, az ebédet, a frissítőket és a konferenciacsomagot.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a részvételi díjak bruttó árak, tartalmazzák az ÁFA-t, amelynek mértéke megfelel a hatályos jogszabályi előírásoknak.
A részvételi díjak béren kívüli juttatásnak nem minősülő egyes juttatásokat tartalmaznak, melyek után az adók megfizetése – minden gazdálkodó szervezet esetén – a számla kifizetőjét terheli.
Amennyiben a részvétel költségeit magánszemélyként kívánja rendezni, Önnek nincs további adófizetési kötelezettsége.
Regisztráció
Regisztrációval és szállásfoglalással kapcsolatos módosítások és egyéni kérések ügyintézése az info@regio10.hu e-mail címen lehetséges.
Általános feltételek
Bankkártyával történő fizetés esetén a befizetés napját követő munkanapon számlát küldünk távszámla formájában a noreplay@kulcstavszamla.hu email címről. A számlát a jelentkezési lapon megadott számlázási adatokkal készítjük és az ott megjelölt kapcsolattartó email címére küldjük.
Banki átutalás választása esetén az átutaláshoz szükséges díjbekérőt a jelentkezés feldolgozását követően, de a jelentkezéstől számított 10 munkanapon belül távszámla formájában a noreplay@kulcstavszamla.hu email címről küldjük meg a számlázási adatoknál megjelölt költségviselő email címére. A díjbekérőn az utaláshoz szükséges banki adatokat és a közlemény rovatban feltüntetendő hivatkozási számot is megküldjük.
Regisztrációs kategóriák
Teljes részvételi díj:
- MKT tagok részére: 99.900 Ft
- Nem MKT tagok részére: 112.900 Ft
A részvételi díj tartalmazza a mindenkori jogszabályban meghatározott ÁFA (27%) összegét, a konferencia előadásain való részvételt, a konferencia csomagot, a csütörtöki ebédet és gálavacsorát, a pénteki ebédet, 8 db italjegyet és a kávészüneteket minkét napon.
A csütörtöki ebéd és gálavacsora, illetve a pénteki ebéd és a kávészünetek értéke a számlán étkezés közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre. A részvételi díj étkezés tartalma bruttó 46.000 Ft, mely a számlán külön Étkezés közvetített szolgáltatás megnevezéssel feltüntetésre.
Napijegyek:
- MKT tagoknak: 40.000 Ft
- Nem MKT tagoknak: 45.000 Ft
A részvételi díj tartalmazza a mindenkori jogszabályban meghatározott ÁFA (27%) összegét, az aznapi konferencia előadásain való részvételt, a konferencia csomagot, az aznapi ebédet, 4 db italjegyet és az aznapi kávészüneteket.
Az aznapi ebéd és kávészünet értéke a számlán étkezés közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre. A részvételi díj étkezés tartalma bruttó 15.000 Ft, mely a számlán külön Étkezés közvetített szolgáltatás megnevezéssel feltüntetésre.
Bontott költségviselő esetén, ha költségeit részben vagy egészben a munkahelye fizeti, kérjük, hogy a jelentkezési lapon pontosan jelölje meg a számlázási nevet és címet, és adjon meg a költségviselőhöz egy kapcsolattartót és elérhetőséget! A külön fizetendő szolgáltatást és számlázási adatot a „Megjegyzés a számlázáshoz” rovatban kérjük feltüntetni szíveskedjen.
A befizetést követően a banki kivonat alapján számlát állítunk ki, amit elektronikus úton küldünk a befizető/költségviselő nevére és címére.
Csoportos (10 fő feletti) regisztráció esetén kérjük, hogy az info@regio10.hu címen kérje az ehhez szükséges táblázatsablonunkat. Csak e sablon kitöltésével tudjuk a csoportos regisztrációt elfogadni, melyhez minden elérhető adatot kérünk kitölteni. A megküldött táblázat alapján feldolgozzuk a regisztrációkat és a kapcsolattartónak küldünk egy visszaigazolást a jelentkezések beérkezéséről.
Csoportos regisztráció esetében (több résztvevőnek azonos a költségviselője), a díjbekérőre történő átutalást követően a banki kivonat alapján ELŐLEG számlát küldünk, a rendezvényt követően az Előlegszámla felhasználásával Végszámlát állítunk ki, amit elektronikus úton küldünk meg a befizető nevére és címére.
Figyelem! Számlát a regisztrációnál és a díjbekérőn megadott költségviselőre állítjuk ki.
Külföldről történő átutalásnál a külföldi banki költség az utaló felet terheli, amennyiben a banki költség levonásra kerül az utalt összegből, azt a végszámla kiállításakor fizetendő összegként tüntetjük fel.
Távbizonylatok @gmail.com-ra végződő e-mail címre történő küldés esetében a PROMÓCIÓK és/vagy SPAM nevű mappákba is érkezhetnek.
A jelentkezési lap visszaigazolásával a Megrendelő és a Szolgáltató között szerződés jön létre, mellyel a Szolgáltató kötelezettséget vállal a visszaigazolt szolgáltatások teljesítésére, a Megrendelő kötelezettséget vállal a szolgáltatások ellenértékének pénzügyi teljesítésére, a kapott visszaigazoláson és díjbekérőn megjelölt módon és időben.
Számlázással kapcsolatban felmerülő egyéni igényeiket, kéréseiket kérnénk, minden esetben írásban legyenek szívesek jelezni a regisztráció alkalmával, vagy legkésőbb a befizetést/átutalást megelőzően az info@regio10.hu email címen. Telefonos vagy egyéb szóbeli számla kiállítására vonatkozó igényeket nem áll módunkban elfogadni, csakis e-mailben megküldött formában fogadjuk el.
A rendezvény teljesítését követően (teljesítés dátuma a rendezvény utolsó napja) kiállított végszámlákat csakis formai kérésre hivatkozva sztornózni, és új számlát kiállítani 5.000 Ft + ÁFA adminisztrációs díj megfizetése után van lehetőség.
Számla sztornózására és új számla kiállítására költségtérítés nélkül a „RÉGIÓ-10” Kft. adminisztrációs hibájából adódóan kiállított számlák esetében van mód.
Az új számlán a fizetési határidő az új számla kiállítás napjától számított 8 nap.
Fizetési határidő
Banki átutalás esetén a részvételi díj és a megrendelt szolgáltatás(ok) a jelentkezést követően küldött díjbekérő alapján a feltüntetett fizetési határidőig (Esedékesség dátuma) az azon feltüntetett bankszámlaszámra fizetendő.
Lemondási és módosítási feltételek
A regisztrációt és/vagy a megrendelt szolgáltatás(ok) lemondását minden esetben a „RÉGIÓ-10” Kft.-nek írásba kell jelezni. Telefonos vagy egyéb szóbeli lemondásokat nem áll módunkban elfogadni, csakis az e-mailben vagy postai úton megküldött lemondást fogadjuk el. A postai úton történő lemondás esetében a lemondás dátuma a postai küldemény feladási dátuma alapján kerül elfogadásra.
A befizetett díjak visszatérítésére az alábbi esetekben van mód:
A regisztráció és a részvételi díjban foglalt szolgáltatások díjmentes módosítási és lemondási határideje 2024. augusztus 23.
A társasági programok (ebéd, vacsora) díjmentes módosításai és lemondási határideje 2024. augusztus 23.
A határidőt követő lemondás esetén a megrendelt szolgáltatások teljes értéke kifizetendő.
A 2024. augusztus 23-át követő lemondások esetében a regisztráció átruházható. A névcserét egy új jelentkezési lap beküldésével szintén írásban kell elküldeni a szervező iroda részére.
A kötbérmentes lemondási határidő előtti lemondások esetében a már befizetett összegek visszautalását, valamint a téves, vagy dupla utalás miatti visszafizetéseket, a rendezvény lezárását követő 30 napon belül utaljuk vissza. A visszafizetést csak a befizető személy, vagy cég bankszámlájára tudjuk teljesíteni, az irodánkat terhelő bankköltségek levonásával.
Előadónknak
A szállás díjmentes módosítására és kötbérmentes lemondására 2024. augusztus 22-ig van lehetőség.
Lemondás nélküli távolmaradás (NO SHOW)
A szervezők mindent megtesznek egy sikeres kongresszus lebonyolítása érdekében. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rendezvény megszervezéséhez szükséges szolgáltatások, nyomdai anyagok, szállások és étkezések megrendelését a szervezők a megadott határidőn túl már nem módosíthatják. Emiatt a megrendelt, de igénybe nem vett szállodai szobák, étkezések, illetve le nem mondott részvételi díjak megrendelő általi megfizetésétől a szervezők nem tudnak eltekinteni.
Kapcsolat
Szakmai szervezők: Nagy Gábor Miklós titkárságvezető |
Számlázás, regisztráció:
Tuba Nóra rendezvénymenedzser |