Hamarosan elindul az on-line regisztráció a 61. Közgazdász-vándorgyűlésre! Jelentkezni - az elmúlt évekhez hasonlóan - egy on-line jelentkezési lap pontos kitöltésével és a számlázási adatok pontos megadásával lehet majd.
Felhívjuk előadóink figyelmét, hogy számukra külön e-mailen küldjük majd el az előadói regisztrációs felület elérhetőségét, így kérjük, hogy ők résztvevőként ne regisztráljanak!
Regisztrációval és szállásfoglalással kapcsolatos módosítások és egyéni kérések ügyintézése a gergo.veres@hunguesthotels.hu e-mail-címen lehetséges.
A regisztrációs díjaink MKT-tagok számára kedvezőbbek - ám a kedvezményt csak azok az MKT-tagok vehetik igénybe, akik a 2023. évi tagdíjfizetési kötelezettségüknek már eleget tettek.
A konferencia regisztrációs díjai:
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a részvételi díjak bruttó árak, tartalmazzák az ÁFA-t, amelynek mértéke megfelel a hatályos jogszabályi előírásoknak.
A részvételi díjak béren kívüli juttatásnak nem minősülő egyes juttatásokat tartalmaznak, melyek után az adók megfizetése – minden gazdálkodó szervezet esetén – a számla kifizetőjét terheli.
Amennyiben a részvétel költségeit magánszemélyként kívánja rendezni, Önnek nincs további adófizetési kötelezettsége.
Regisztráció
Regisztrációval és szállásfoglalással kapcsolatos módosítások és egyéni kérések ügyintézése a gergo.veres@hunguesthotels.hu e-mail címen lehetséges.
Általános feltételek
Díjbekérőt a jelentkezés feldolgozását követően, de a jelentkezéstől számított 10 munkanapon belül e-mailben küldi meg a szálloda a résztvevő és a költségviselő részére. A díjbekérőn az utaláshoz szükséges banki adatokat és a közlemény rovatban feltüntetendő hivatkozási számot is megküldik. Ha költségeit részben vagy egészben a munkahelye vagy szponzor fizeti, kérjük, hogy a jelentkezési lapon pontosan jelölje meg a számlázási nevet és címet, és adjon meg a költségviselőhöz egy kapcsolattartót és elérhetőséget!
A befizetést követően a banki kivonat alapján előlegszámlát állítanak ki, amit postai úton küldenek meg a befizető/költségviselő nevére és címére. Figyelem! Előlegszámlát csak a banki kivonaton szereplő névre tudnak kiállítani. Amennyiben a banki kivonaton szereplő befizető neve eltér a regisztrációnál megadott és a díjbekérőn feltüntetett költségviselő nevétől, a számlát a banki kivonaton szereplő névre állítják ki. A rendezvényt követően az előlegszámlák felhasználásával végszámlát állítanak ki, amit postai úton küldenek meg a befizető vagy a részvételt fizető nevére és címére.
Külföldről történő átutalásnál a külföldi banki költség az utaló felet terheli, amennyiben a banki költség levonásra kerül az utalt összegből, azt a végszámla kiállításakor fizetendő összegként tüntetik fel.
Csekken (sárga és rózsaszín) történő befizetésre és postán keresztül történő átutalásra nincs lehetőség!
A jelentkezési lap visszaigazolásával a Megrendelő és a Szolgáltató között szerződés jön létre, mellyel a Szolgáltató kötelezettséget vállal a visszaigazolt szolgáltatások teljesítésére, a Megrendelő kötelezettséget vállal a szolgáltatások ellenértékének pénzügyi teljesítésére, a kapott visszaigazoláson és díjbekérőn megjelölt módon és időben.
Számlázással kapcsolatban felmerülő egyéni igényeiket, kéréseiket minden esetben írásban legyenek szívesek jelezni a regisztráció alkalmával, vagy legkésőbb a rendezvény teljesítését (teljesítés dátuma a rendezvény utolsó napja) megelőző napig a „Hotel Eger & Park”-nak. Telefonos vagy egyéb szóbeli számla kiállítására vonatkozó igényeket nem áll módjukban elfogadni, csakis e-mailben vagy postai úton megküldött formában fogadják el.
Egyéni számlázási igények lehetnek a számlán feltüntetendő saját céges azonosító számok, PO számok, céges és szponzorált résztvevők, szolgáltatás típusok szerinti költségek megbontása, munkahelyi egységenkénti számla igény, résztvevőnkénti számla igény. Amennyiben ilyen jellegű kérés nem érkezik be a szervezőirodához a rendezvény teljesítését követően, azonos számlázási adatokkal és kapcsolattartóval rendelkező résztvevők költségeit 1 db végszámlán fogják feltüntetni.
Rendezvény teljesítését követően (teljesítés dátuma a rendezvény utolsó napja) kiállított végszámlákat csakis formai kérésre hivatkozva (LEGYEN, illetve NE LEGYEN feltüntetve Pl.: céges azonosító számok, PO számok, céges és szponzorált résztvevők költségeinek megbontása, részvevőnkénti, egységenkénti külön számla, megrendelt szolgáltatásokról külön-külön számla kérése) sztornózni, és új számlát kiállítani 5.000 Ft + ÁFA adminisztrációs díj megfizetése után van lehetőség.
Az új számlán a fizetési határidő az új számla kiállítás napjától számított 8 nap. Számla sztornózására és új számla kiállítására költségtérítés nélkül a Hotel Eger & Park-nak az adminisztrációs hibájából adódóan kiállított számlák esetében van mód.
Fizetési határidő
A részvételi díj és a megrendelt szolgáltatás(ok) a jelentkezést követően küldött díjbekérő alapján a feltüntetett fizetési határidőig (Esedékesség dátuma) az azon feltüntetett bankszámlaszámra fizetendő.
Lemondási és módosítási feltételek
A regisztrációt és/vagy a megrendelt szolgáltatás(ok) lemondását minden esetben a Hotel Eger & Park-nak írásban kell jelezni. Telefonos vagy egyéb szóbeli lemondásokat nem áll módjukban elfogadni, csakis az e-mailben vagy postai úton megküldött lemondást fogadjuk el. A postai úton történő lemondás esetében a lemondás dátuma a postai küldemény feladási dátuma alapján kerül elfogadásra.
A befizetett díjak visszatérítésére az alábbi esetekben van mód:
A szállás díjmentes módosítására és kötbérmentes lemondására 2023. augusztus 22-ig van lehetőség.
A regisztráció és a részvételi díjban foglalt szolgáltatások díjmentes módosítási és lemondási határideje 2023. augusztus 31.
A társasági programok (ebéd, vacsora) díjmentes módosításai és lemondási határideje 2023. augusztus 31.
A határidőt követő lemondás esetén a megrendelt szolgáltatások teljes értéke kifizetendő.
2023. augusztus 31-ét követő lemondások esetében a regisztráció és a szállás átruházható. A névcserét egy új jelentkezési lap beküldésével szintén írásban kell elküldeni a szervező iroda részére.
A kötbérmentes lemondási határidő előtti lemondások esetében a már befizetett összegek visszautalását, valamint a téves, vagy dupla utalás miatti visszafizetéseket, a rendezvény lezárását követő 30 napon belül utalják vissza. A visszafizetést csak a befizető személy, vagy cég bankszámlájára tudjuk teljesíteni, az irodánkat terhelő bankköltségek levonásával.
Lemondás nélküli távolmaradás (no show)
A szervezők mindent megtesznek egy sikeres kongresszus lebonyolítása érdekében. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy a rendezvény megszervezéséhez szükséges szolgáltatások, nyomdai anyagok, szállások és étkezések megrendelését a szervezők a megadott határidőn túl már nem módosíthatják. Emiatt a megrendelt, de igénybe nem vett szállodai szobák, étkezések, illetve le nem mondott részvételi díjak megrendelő általi megfizetésétől a szervezők nem tudnak eltekinteni.
Kapcsolat
Szakmai szervezők: Nagy Gábor Miklós titkárságvezető |
Számlázás, regisztráció:
Veres Gergő rendezvénymenedzser |